قسمتی از پارک مزرعه تمساح ها بود که کلی تمساح های بزرگ و کوچیک توش بودند و جالب بود از نزدیک دیدین اونها. تو یک قسمت دیگه چند تا فیل بودن که با پرداخت مبلغ ۱۰۰ بت با هاشون می شد عکس بگیریم . من هم رفتم کنارش و با خورطومش منو بلند کرد و همسرم عکس انداخت ازم چند تا خودشون هم با دوربین جدا عکس می گرفتند.

جای دیگه خرس و ببر و توله ببر بود که می شد باهاشون عکس انداخت و برای هر کدوم جدا باید ۱۰۰ بت می دادی یک ببر سفید خوشکل بود که برا اون باید ۲۰۰ بت می دادی .
همسری با توله ببره عکس گرفت در حالت دادن شیر منم با یک ببر خیلی بزرگ و زیبا که نشستم کنارش و دستمو پشت گردنش گذاشتم و عکس گرفتم تجربه خیلی جالبی بود که ببری رو لمس کردم از نزدیک و هیجان انگیز.  البته گردن ببر رو با زنجیر بسته بودند .

این صحنه اونجا برام جالب اومد و مخصوص شما دوستان عزیزم عکسشو گرفتم . ببیند این ببر بیچاره چقدر پکره که بستنش و نمی تونه همچین لقمه چرب و نرمی رو بخوره و نوش جان کنه .(دلم براش سوخت)

قسمت دیگه جایی بود که کنار دریاچه مانندی ساخته بودند و پر از تمساح بود و توریستها می تونستند با خرید یک مرغ درسته مرغ رو با چیزی شبیه قلاب رو آب نگه دارند و تمساح ها جمع می شدند و یک دفعه با یک حرکت خیلی سریع می پریدند و مرغ رو می گرفتند . اصلا خوشایند نبود تصور این که کسی بیوفته تو این آب !!!

تصور کنید آدم بیفته تو این آب چی می شه

سر ساعت ۱۰:۳۰ اگه اشتباه نکنم شو کروکدیل ها آغاز شد که اون هم به نوبه خودش جالب و دیدنی بود . و در آخر می شد پشت تمساح ها بشینی و عکس بگیری !! که من عکس نگرفتم و الان پشیمونم .

بعد نمایش باز از قسمت دیگه پارک که پر بود از سنگهای که خیلی شکلهای زیبایی داشت و قدمت طولانی داشتند و درختان و گیاهانی زیبا تر دیدن کردیم و عکسهای خیلی خوشکلی گرفتیم .
موقع خروج عکسهایی که ازمون از فیل و ببر گرفته بودند بزرگ چاپ کرده بودند که ما دوتاش رو به قیمت هر کدوم ۲۰۰ بت خریدیم که قشنگ شده بود و از پارک خارج شدیم .از این قسمت برنامه خیلی خوشمون اومد و به اتفاق همراهامون راهی پاتایا شدیم . تو اتوبوسمون یک گروه ۴ نفره آقا مجرد بودند که یک پیرمرد ۷۰ ساله یک آقا حدودا ۵۰-۶۰ ساله که باهاش دوست شده بودم به همراه دو همراه جون تر ۳۰و۴۰ ساله بودند که اختلاف سنی این گروه برامون جالب بود ! و در ضمن به غیر از اون پیرمرده و پسر جون تره اون دوتا دیگری  خیلی باحال بودند و تو پاتایا با هم دوست شدیم و اینجا تنها خواستم یادی ازشون کرده باشم هر جا هستند شاد و سلامت باشند.
مقصد بعدیمون کارخانه جواهر سازی جیمزگالری بود که طلا و جواهرات خیلی زیبا همراه با نمایش استخراج طلا و جواهر و ساخت اونها رو دیدیم .
خرید هم می تونستیم کنیم که اولا در درجه اول پولشو نداشتیم!!  ثانیا قیمتها بالا بود و ضریب اطمینان پایین .
در ضمن در جیمز گالری با انواع نوشیدنی ها به انتخاب خودتون به رایگان ازتون پذیرایی می کنند می تونید استفاده کنید .
دوباره سوار اتوبوس شدیم و در اینجا تورلیدرمون عوض شد و درباره پاتایا و تورهایی که می تونستیم انتخاب کنیم صحبت کرد برامون.  ما هم تنها برای امشب بلیط آلکازار شو چون در قسمت VAP بود و ترانسفر داشت به قیمت هر نفر ۲۵ دلار گرفتیم .وارد پاتایا شدیم و ابتدا رفتیم رستوران پردیس برای صرف نهار با کوپن هایی که داشتیم یک نهار خوشمزه خوردیم و رفتیم سمت هتل آسیا پاتایا . ابتدا همراهامون که هتل هاشون داخل شهر بود پیاده و اسکان داده شدند و تنها ما دونفر موندیم و اون چهار تا آقا که رفتیم آسیا پاتایا هتل مرکز شهر نبود و فاصله داشت نه خیلی زیاد ولی از لحاظ منطقه عالی بود .
تو مسیر از پاتایا و شهرش و مناظرش خیلی بیشتر از بانکوک خوشم اومد و یک شهر توریستی کامل بود.
رسیدم به هتل آسیا پاتایا asia pattaya hotel  و لیدرمون اونجا منتظر بود اتاقهامون رو گرفتیم که البته پشت به دریا بود و رو به زمین گلف که منظره قشنگی داشت و در طبقه سوم بود .  برای اتاق های رو به دریا باید مبلغ بیشتری رو پرداخت می کردیم . در ضمن برای ایرانی ها اتاقهای طبقه سوم و پنجم رو اتاق هایی که رو به زمین گلف بود تو سرویس های دستشویش شیر آب گذاشته بودند که یک مزیت بود و اتاقهای رو به دریاش اینجوری نبود .

محوطه ورودی هتل – پشت زمین گلف بود
وارد اتاقمون شدیم  نسبت به آسیا بانکوک اتاقهای ساده تر و قدیمی تر بودند اما تمیز .(در ضمن در داخل اتاقها همانند هتل آسیا بانکوک کتری برقی – آب آشامیدنی – چای و نسکافه هم بود )
وسایلهامون رو گذاشتیم و رفتیم بریم کنار ساحل و محوطه رو به دریا هتل که وقتی وارد محوطه هتل شدیم به انتخاب این هتل به خودمون تبریک گفتیم . ویو و منظره هتل عالی یک استخر بزرگ و تمیز و محوطه گل کاری شده خیلی خیلی زیبا و بهتر از اینها منظره ساحل و ساحل اختصاصی هتل که از پله های خوشکلی که سرتاسرش درخت و گلهایی استوایی بود پایین اومدیم و وارد ساحل با شنهایی نرم و سفید و آب تمیز و زلالی شدیم . بهتریم کار تو اون بعداز ظهر شنا بود و من سریع رفتم تو آب و یک شنای اساسی کردم که خیلی چسبید . دو تامون خوشحال که این هتل رو انتخاب کردیم و همون بعد از ظهر کلی عکسهای خوشکل گرفتیم .
چند تا عکس که همون عصر از محوطه و ساحل گرفتم

خلاصه رفتیم بالا و یک کم استراحت چون ساعت ۷٫۱۵ می یومدند دنبالمون و اولین نفر هم سر ساعت دنبال ما اومدند برای رفتن به آلکازار شو .و ما تندی رفتیم پایین و با یک ون رفتیم تو شهر از ۲ تا هتل دیگه چند نفر ایرانی دیگه سوار شدند و ساعت ۸ وارد ساختمونی که آلکازار شو اونجا برگزار می شد شدیم که دقیقا تو مرکز شهر هم بود . بلیط ها رو که روش شماره صندلی خورده بود گرفتیم و در ردیف دوم نشستیم جامون خوب بود .
نمایش شروع شد با رقصهای مختلف از کشورهای مختلف و طراحی صحنه خیلی زیبا و عالی که با هر رقصی سریع عوض می شد شو جالبی بود و خوشمون اومد  . برای ایرانی ها هم آهنگ امشب شب مهتابه رو اجرا کردند که با ابراز احساسات ایرانی ها همراه بود.
بعد اتمام شو همه هنرمندها تو محوطه بیرون با توریستها عکس می گرفتند و تنها چیزی که براشون مهم بود پول بود و اگه پولی در کار نبود از اون لبخندهاشون هم هیچ خبری نبود!!
عکس زیر در حال پول گرفتن برای عکس و دعوا کردن سر پول با هم !! خیلی از عکسها رو به خاطر بعضی مسائل نمی تونم بذارم !! این دو تا برای نمونه فقط
 تو این مدت که تایلند بودیم به این نتیجه رسیدیم که این مردم هر کاری رو تنها برای پول انجام می دهند درغیر این صورت رفتاهای زشتی رو ازشون می بینید و این متناقص با تعریف هایی بود که ما از اینها شنیده بودیم .
بعد اجرای نمایش برای ساعت ۲۲با دوستامون الهه و حمید که یک رو از ما جلوتر اومده بودند پاتایا قرار گذاشتیم تو مرکز خرید رویال گرند پلازا همو ببینم که خودمون رو زودتر رسوندیم اونجا که تو خیابون ساحلی بود و نزدیک خیابون وایکینگ استریت مرکز خرید بزرگی بود با کلی فروشگاه که اینو بگم که بنده تنها به خاطر رفتن به بخش ترسناک یا همون HAUNTED ADVENTURE   که در طبقه بالا این مرکز خرید بود امومدم اینجا و چون همسری از هیجان و ترس خوشش نمی یاد گفتم با این دوستامون که مثل خودم بودند بریم و اینجا رو تجربه کنیم . الهه و حمید اومدند و با هم رفتیم همون KFC جلو رویال گرند و شام خوردیم بعد یکم تو مجتمع دور زدیم و به اصرار من رفتیم بالا همون اول HAUNTED ADVENTURE   دیدیم و خوشحال سریع رفتیم بلیط رو برای هر نفر ۴۸۰ بت گرفتیم . همسری نیومد و ما سه نفر به اتفاق ۲تا دختر و یک پسر روس به یک تکه طناب به اتفاق یک آدم وحشت ناک جذاب همون که تو عکس کراوات قرمز زده سوار یک آسانسور مانند چرخون گرد شدیم و وارد یک محوطه کاملا تاریک شدیم و…
درباره این مجموعه دوست عزیزم عسلی صاحب وبلاگ سفرجویان خیلی کامل و عالی توضیح داده که بنده هم بعد از خوندن مطالب ایشون وسوسه شدم حتما اینجا رو برم دوستان می تونند این پست رو بخونند البته با اجازه از بام و عسلی عزیز
 یک پیشنهاد بهتون می کنم که برای رفتن به اینجا سعی کنید آخر وقت مثل ما نندازید که هنرمند های ترسناک اونجا خسته باشند و زیاد حوصله ترسوندن شما رو نداشته باشند ترجیحا اول وقت بروید اگه می خواین زیاد بترسید!!
 واینکه اگه پست بالا رو خوندید دقیقا می دونید چه اتفافهایی قراره براتون بیفته و اگه اهل هیجان هستید به نظرم مطلب رو نخونید یا اگه خوندید برای همراهاتون تعریف نکنید و اجازه بدید کلی بترسند !!! هر جور میل دارد!
ساعت نزدیک ۱۲ بود و ما از اونجا خارج شدیم و به طرف وایکینگ استریت رفتیم که انتهای همون خیابون بود خیلی خیلی شلوغ بود خیابون و مردم در حال گشت زدن بودند برای خودشون بر عکس بانکوک که همه جا زود تعطیل می شد.
 و از این لحاظ خیلی بهتر بود و به عبارتی شب زنده داری در پاتایا به معنی واقعی وجود داشت و معنی پیدا می کرد .
در این خیابون برای اولین بار یک گاری  که انواع و اقسام حشرات از قبیل سوسک و کرم و عقرب و..  راسرخ می کرد و می فروخت رو دیدیم و همین یک بار بود که به چشممون خورد و من جای دیگه ندیدم با این که خیلی حواسم بود این جور چیزها رو ببینم وشنیده بودم خیلی تو تایلند از این چیزها پیدا می شه ولی ما بغیر از همین یکی جایی ندیدیم.

از خیابون وایکینگ سریع گذشتیم و به انتهاش رسیدیم . الهه سردرد شده بود و سریع یک وانت تاکسی گرفتیم و برگشتیم هتل . امروز یک روز خیلی خوبی بود و خیلی خوش گذشت بهمون و طبق برنامه که برای خودمون ریخته بودیم پیش رفت.

پاتایا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود PDF روشهای کاهش هزینه سفر
تا دقایقی دیگر لینک مستقیم PDF به ایمیلتان ارسال می شود.
Increase more than 700% of Email Subscribers!
Dolor aliquet augue augue sit magnis, magna aenean aenean et! Et tempor, facilisis cursus turpis tempor odio. Diam lorem auctor sit, a a? Lundium placerat mus massa nunc habitasse, arcu, etiam pulvinar.
  • Goblinus globalus fantumo tubus dia
  • Scelerisque cursus dignissim lopatico
  • Montes vutario lacus quis preambul den
  • Leftomato denitro oculus softam lorum
  • Spiratio dodenus christmas gulleria tix
  • Dualo fitemus lacus quis preambul pat
  • Montes vutario lacus quis digit turtulis
  We hate spam and never share your details.
دانلود PDF روشهای کاهش هزینه سفر
فقط چند لحظه تا دانلود فایل PDF فاصله دارید.
ما هم مانند شما از ایمیل های اسپم متنفریم.
خبرنامه ویزای کشورهای مختلف
این خبرنامه ویژه اخبار و رویدادها در زمینه ویزای کشورهای مختلف می باشد. برای کسب اطلاع از رویدادهای گردشگری، می توانید به صفحات دیگر سایت مراجعه کنید.
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
Turpis dis amet adipiscing hac montes odio ac velit? Porta, non rhoncus vut, vel, et adipiscing magna pulvinar adipiscing est adipiscing urna. Dignissim rhoncus scelerisque pulvinar?
پس از وارد کردن ایمیل، pdf شروع به دانلود می کند.